Bestill verdens raskeste mobilnett hos oss!

Som stolt forhandler av Phonect, leverer vi verdens raskeste mobilnett til våre kunder. Tallene fra hastighetsappen «Speedtest by Ookla» er krystallklare og er basert på målinger i hele andre kvartal 2018. Resultat – Telenor har det raskeste mobilnettet, i verden! Phonect har en unik avtale med Telenor, som gjør at Phonect sine kunder får samme prioritet i Telenor-nettet – som Telenor sine egne kunder. Dette gjelder dekning/dekningskvalitet, framkommelighet

Les mer...

Mobilsikkerhet

Mobiltelefonen har blitt det desidert viktigste verktøyet vi bruker i vår travle hverdag. Vi leser epost, internett, bruker en haug med apper og stadig flere bedriftsinterne applikasjoner (CRM, regnskap osv). Vi bruker telefonen både i fritiden/privat, samtidig som det er en enhet full av bedriftkritisk informasjon og applikasjoner. Man er tilgjengelig døgnet rundt og har i de fleste tilfeller like stor tilgang til systemer etc via en mobiltelefon/nettbrett – som man har fra en

Les mer...

Er det nødvendig å ha en sentralbordansatt i 2018?

Med de siste tiårenes teknologiske fremskritt er det stadig flere jobber som blir overflødige. Å operere telefonen og lignende bak sentralbordet er et eksempel vi spår en snarlig slutt på – og det er vi ikke alene om. I 1991 forsvant det siste manuelle sentralbordet i California, da var det slutt på å fysisk plugge om telefonledningene. Det er det mange grunner til – både tekniske,

Les mer...

mobil kontor

Så enkelt er det for bedrifter å bytte mobilabonnement

Det er en myte at det er vanskelig å bytte mobilabonnement i en bedrift med mange ansatte. Mange bedrifter er altfor lojale til leverandøren sin, ofte fordi man tror det er for mye styr å bytte. Konsekvensen av å ikke endre mobilabonnement er at bedriften ofte blir sittende med en dyr og umoderne løsning. Mobilen er for mange et av de viktigste verktøyene i arbeidshverdagen. Den er en selvfølge, og det samme blir ofte –

Les mer...

iStock

5 grep som gir bedriften lavere mobilkostnader

Mobilen er for mange det viktigste arbeidsverktøyet, og det er derfor naturlig at bedriften betaler for de ansattes mobilabonnement. Men hva må man gjøre for at kostnadene ikke skal spinne ut av kontroll? Selv om mobilen er et arbeidsverktøy, velger de fleste arbeidsgivere å la de ansatte bruke mobilen fritt på fritiden også. Når de ansatte ikke betaler regningen selv, så kan det i enkelte tilfeller resultere i høyt forbruk. Det er sjelden noe særlig å spare på at

Les mer...