Mobilt bedriftsnett
MED enestående Telenor-dekning

Phonects mobilkunder er på farten. De skal ikke holdes tilbake av tregt nett og dårlig dekning. Med Mobilt Sentralbord, Mobilt Bedriftsnett og lettfattelig, enkel administrasjon av bedriftens mobilabonnementer – får de ansatte større fleksibilitet og økt tilgjengelighet.

MER ENN 13.000 BEDRIFTER HAR VALGT PHONECT MOBIL

Telenors mobilnett gir suveren dekning

Phonect valgte Telenors mobilnett for å kunne tilby våre kunder det vi mener er Norges beste mobildekning.99,4% av befolkningen har i dag tilgang til 4G fra Telenor, men det er kapasiteten og teknologien i deres mobilnett som gjør deres nett suverent.

På landsbasis har Telenor flere tusen basestasjoner mer enn nærmeste konkurrent, samtidig som de opererer på flere frekvenser enn noen andre.Det var Telenor som var først ute i Norge med deres 5G-satsning, og de er faktisk ledende i verden på dette området.I 2018 ble Telenors mobilnett kåret til verdens raskeste av Ookla. 

Telenor forskjellsbehandler ikke sluttbrukere i sitt mobilnett, med hensyn til dekning, kvalitet eller prioritet.Det betyr at Phonect sine kunder får samme fantastiske opplevelse som Telenors egne sluttkunder.

Gi fasttelefonen nytt liv eller

viderefør eksisterende IPT-løsning

  • Har deres bedrift fått beskjed om at deres gamle telefonlinje snart legges ned?Ved noen enkle grep kan vi sørge for at den gamle løsningen deres flyttes til oss og moderniseres.Det beste er at dere ikke trenger å bytte ut det gamle utstyret eller investere masse penger.
  • Har dere IPT-løsning fra før, kan dere enkelt videreføre denne hos oss
  • Vi leverer også SIP-trunk inn mot Microsoft Teams
  • I over 15 år har vi levert IPT-løsninger til noen av de største virksomhetene innenfor olje og gass, helsesektoren og callsenter
  • Nye IPT-kunder sparer i gjennomsnitt 40% hos oss, sammenliknet med tidligere løsning

Se hvordan sentralbordet er

satt opp og gjør endringer

Mange bedrifter opplever at det kan være vanskelig å forstå hvordan man gjør endringer på bedriftens sentralbordløsning.Hos oss får dere en visuell fremstilling av deres egen løsning med et intuitivt grensesnitt som gjør det enkelt å gjøre endringer.

 

  • Legg inn avvik i sentralbordets åpningstid
  • Les inn nye talemeldinger 
  • Gjør endringer i tastevalgmeny
  • Bestem hva som skal skje når ingen svarer

Phonect Bedriftsnett sikrer god

kontroll på alle samtaler

Med Phonect Bedriftsnett kan bedriften enkelt definere når og hvordan innkommende samtaler skal besvares eller rutes videre.Løsningen er nettbasert så den krever ingen fysisk installasjon, og kan betjenes fra PC, Mac,nettbrett og mobil.

 

  • Få bedre oversikt over ansattes tilgjengelighet
  • Styr og sett over samtaler på en enkel måte
  • Se samtalelogg og historikk
  • Hev servicenivå og kundekommunikasjon
  • Sentralbordfunksjonalitet
  • Kalenderintegrasjon mot Office 365 og G Suite 

Velg status og styr samtaler

med bedriftsnett mobilapp

 

Har dere Phonect Bedriftsnett får alle ansatte tilgang til en egen mobilapp.

Ansatte kan sikre at kunder og samarbeidspartnere får svar, selv når de er opptatt i et møte, på ferie eller er syk.


  • Enkel pålogging og utlogging av køer
  • Sett over samtaler til kollegaer
  • Styr egen tilgjengelighet og status 
  • Dynamisk oversikt over ansatte
  • Velg visningsnummer på utgående samtaler

Skill mellom jobb og privat

med Phonect kostnadskontroll

  • Fakturakontroll

Med fakturakontroll får dere tilgang til forbruksrapporter som gir detaljert oversikt over bedriftens mobilbruk.Dere kan dessuten definere hva som er jobb og hva som er privat mobilbruk, ved å aktivere ulike fakturaprofiler.Trekkgrunnlag for enkeltansatte, og skattetrekkrapporter kan enkelt lastes ned.

  • Forbrukskontroll

Med forbrukskontroll kan dere sette et daglig maksbeløp for kostnader ut over mobilabonnementet.Dere kan få kopi av forbruksvarslinger til mobilansvarlige,  så vedkommende kan legge til mer data ved behov.

  • Datakontroll

For å begrense kostnader for databruk utenfor pakken kan dere velge datdatahastigheten reduseres i ulik grad.Dere kan også velge at det sperres helt.

Med MinPhonect har de ansatte

og mobilansvarlige god kontroll

MinPhonect finnes både som mobilapp og på nett, og er hver ansattes personlige mobilside.Her kan deres ansatte følge med på eget forbruk, legge til eller fjerne tjenester, samt bestille ekstra datapakker. I MinPhonect finnes også informasjon om egne SIM-kort.

Mobilansvarlige har utvidet tilgang som gir enda flere muligheter i MinPhonect.Da kan dere i tilegg endre abonnement for ansatte, legge til nye ansatte, aktivere blanke SIM-kort, hente forbruksrapporter, laste ned fakturakopier og mye mer.

Mobilselskapet for din bedrift