Skrevet av: Torbjørn Hulbak (Adm Dir, Phonect AS)
KontorTeknologi AS er stolt forhandler av Phonect sine tjenester – bl.a. «Phonect Samkom» og «Phonect Mobil«.
Det er en myte at det er vanskelig å bytte mobilabonnement i en bedrift med mange ansatte.
Mange bedrifter er altfor lojale til leverandøren sin, ofte fordi man tror det er for mye styr å bytte. Konsekvensen av å ikke endre mobilabonnement er at bedriften ofte blir sittende med en dyr og umoderne løsning.
Gjør det enkelt – velg Phonect
Mobilen er for mange et av de viktigste verktøyene i arbeidshverdagen. Den er en selvfølge, og det samme blir ofte mobilabonnementet – selv om det ikke nødvendigvis passer til mobilbruken.
Les også: Hva er forskjellen på vanlig Skype og Skype for Business?
Vi vet at for mange er terskelen høy for å bytte, både fordi det oppleves som en komplisert prosess og på grunn av lojalitetsfølelse til den eksisterende leverandøren. Derfor har vi valgt å fokusere på det beste for kunden: Å gjøre det enkelt.
Skreddersydd løsning for dine behov
I dialog med oss finner vi ut hva som passer best for din bedrift. Sammen ser vi på tjenester og datapakker du ønsker, og skreddersyr løsningen til ditt behov.
Les også: Hvor mye må du skatte når arbeidsgiver dekker mobilregningen?
Etter en siste kvalitetssikring bestemmer du når overføringen skal skje, tar backup av eksisterende informasjon og på selve dagen bytter dere simkort.
Ja, så enkelt er det faktisk: Nå har dere et prisvennlig mobilabonnement med Telenordekning som er fremtidsrettet og brukervennlig.